Wellvita

BT og Berlingske hjalp Wellvita med at skabe virkelig god klikrate og høj konvertering til køb.

 

Opgave
Øget salg af Wellvita produkter ved tilstedeværelse på de rigtige platforme. Tilføre troværdighed til Wellvita kosttilskud vha. synlighed på troværdige platforme. Tilstedeværelse af Wellvita annoncering i den rette kontekst, overfor den rette målgruppe.

Løsning

Kampagne implementeret primært på/I BT pga. mediets sundhedsprofil samt adgang til en målgruppe, der er meget handlingsorienteret.
Tilstedeværelse i de mange BT Plus sundhedsguides på bt.dk, hvor Wellvita leverer relevant indhold til en aktivt opsøgende målgruppe.
Mailudsendelse til en omfattende permissiondatabase, der har interesse i hhv. sundhed og kosttilskud.
Udvikling af advertorials til indrykning i Berlingske Medias medier.

Resultat

Indrykning af Advertorials i BT gav en respons på 50% mere end normal annoncering. Gode klikrater på bt.dk, og mange klik der bliver konverteret til køb. En tilfreds annoncør, der har oplevet markant stigning i salg af produkter og som opfatter Berlingske Media som en virksomhed, der er indstillet på at afprøve nye, kreative løsninger til fælles bedste.

 

”Kunderne skal opleve, at vi er en seriøs virksomhed, og det gør de ved at se os i Berlingske og BT gang på gang. Det giver tryghed hos kunderne. På bt.dk har vi en virkelig god klikrate, og rigtig mange klik bliver konverteret til et køb.”
CLAUS GLERUP
Indehaver af Wellvita

 

Download casen i PDF format

Kontakt salgsafdelingen

Tlf. 33 75 75 00 Send mail: [email protected] Kontakt din faste annoncekonsulent