TDC

BT og TDC tog samlet ejerskab på melodi grand prix’et.

 

Opgave
Ved at tage ejerskab på Eurovision Song Contest, og aktivt bidrage til folkefesten i Danmarks gader, ønskede TDC at løfte den positive opfattelse af TDC blandt alle danskere, der interagerede med kampagnen #DelFesten.

Løsning
TDC som integreret indholdsleverandør og medafsender på subsitet bt.dk/grandprix – bla. vha. festreporteren. bt.dk/grandprix som platform til at udbrede budskabet om, at TDC aktivt bidrog til festen i gaderne – bla. vha. konkurrencer, karaokee mulighed, og lav din egen BT forside. Etablering af Grand Prix subsite på m.bt.dk. Faste web-TV udsendelser med Anette Heick som vært.

Resultat

  • 11½ mio. besøg på desktop og mobil
  • Mere end 66.000 klicks på
    permisssionkampagne
  • Et samlet web-tv seertal på 930.000

”TDC fik via bt en langt større rækkevidde af deres aktiviteter. 11½ mio. besøg på desktop og mobil taler sit eget tydelige sprog, og ville aldrig være nået af tdc udelukkende via egne kanaler.”

Erling Tind Larsen
Ledende redaktionschef, BT.dk

 

Download casen i PDF format her

 

 

Kontakt salgsafdelingen

Tlf. 33 75 75 00 Send mail: [email protected] Kontakt din faste annoncekonsulent