Columbus

Berlingske Business hjalp Columbus med positionering, imageopbygning og afholdelse af konference overfor Berlingske Business’ målgruppe.

Opgave
Positionere Columbus Danmark som en attraktiv og interessant know how virksomhed overfor potentielle og nuværende kunder såvel som ansatte. Tilføre troværdighed til Columbus Danmarks konferencer og seminarer.

Løsning
Relationsskabende klummeindrykninger i/på Berlingske Business, der positionerer Columbus Danmark som knowhow virksomhed. Imageopbyggende jobannoncer. Afholdelse af Business Intelligence konference i samarbejde med Berlingske Business.

Resultat
Styrkelse af Columbus Danmarks troværdige, videnstunge og seriøse profil overfor Berlingske Business målgruppen via en optimal balance mellem det kommercielle og det, der interesserer målgruppen. Øget dialog og relation med virksomhedens interessenter, internt såvel som eksternt.

 

”Vi er drevet af know how, og vi vil gerne accelerere vores budskab til markedet på
en seriøs og troværdig måde. Og Berlingske Business er et forum for seriøsitet og
refleksioner. Et samarbejde med Berlingske giver troværdighed til vores synspunkter.”
POUL NIELSEN
Marketingdirektør, Columbus Danmark

 

Download casen i PDF format

Vil du vide mere?

Så kontakt Berlingske Media Bureau på tlf. 2545 6260.

Her kan du også bede om at få den fulde casebeskrivelse tilsendt.

Kontakt salgsafdelingen

Tlf. 33 75 75 00 Send mail: [email protected] Kontakt din faste annoncekonsulent