6-dagesløb

BT hjalp 6-dagesløb til publikumsrekord!

Opgave
Salg af billetter til 6-dagesløb i Ballerup Superarena.Udbrede kendskab til og interesse for 6-dagesløbet. Repositionering af løbet som en traditionsrig københavnerbegivenhed, man ikke må gå glip af – enten med venner og kolleger til aftenarrangementer eller med børn og familie til eftermiddagsarrangementer.

Løsning
Målrettet kampagne via BT, bt.dk, bt.dk/sport. 16 siders særtillæg om 6-dagesløbet i BT – inkl. ekstraoplag til uddeling under løbet. Sponsorat af BTs Cykel app og contentprovider på stillingen dag for dag. Genetablering af en ”BT eftermiddag” målrettet børnefamilier. Produktion af promotionmateriale bl.a. outdoor, plakater, banereklamer, læskærme mm.

Resultat
6-dagesløbet 2014 blev en kæmpesucces, med markant flere publikummer end tidligere. 2000 besøgende deltog i ”BT eftermiddagen” – alle var udstyrret med klappehænder samt flag og det gav en fantastisk stemning for feltet.
En tilfreds annoncør, der pga. god service og de opnåede resultater ønsker at udvide samarbejde med Berlingske Media i 2015.

 

”Det var en kæmpe succes. Der var mange flere publikummer end tidligere, og jeg har i hvert fald lyst til mere samarbejde med Berlingske Media på grund af den gode behandling og de resultater, jeg har fået.”
MICHAEL SANDSTØD
Arrangør af 6-dagesløbet 2014

 

Download casen i PDF format

Vil du vide mere?

Så kontakt Berlingske Media Bureau på tlf. 2545 6260.

Her kan du også bede om at få den fulde casebeskrivelse tilsendt.

Kontakt salgsafdelingen

Tlf. 33 75 75 00 Send mail: [email protected] Kontakt din faste annoncekonsulent